MaRi Menulis Blog..

aku saje nak try buat blog ni...
nampak macam bez jek...
tu buat tu...atleast dapat jugak tulis pe yang aku nak...
kan...he3...
boley la nak letak ape yang aku nak letak kat dalam blog ni...
nanti rajin2 la aku update blog ni yer... tungguuu......

Wednesday, January 12, 2011

We're ChAmPioN !!

aku dan para member2 ku telah bertarung nyawe untuk memenangi Futsal Piala Dr.Zulkepli
yang bertempat di TAPAK PESTA BAKRI, MUAR..ade 12 orang sume...tapi yang main nye 10 org je..

aku team PLK(Pusat Latihan Klinikal) Muar ade 9 orang...campur budak Masterskill ade 3 0rang...
so total sume 12 orang...kiteorang bergabung tenaga bersama-sama utk buat satu team yang diberi nama KAMI SAYANG SENIOR FC..haha..bez tak name tu? lawan team senior2 yang da kerja weh...
susah jugak nk lawan diaorang,....maklumla team aku mane terer sangat pun..harapkan muda je....huhuh ade saingan jugak la lawan dalam tournament ni...

Kami Sayang Senior FC
dari kiri cangkung: Kuna,Carlos,Deli, Jin
dari kanan tunduk: Khairul Fahmi Lotfi , Jijie Sali , aku ,
 Nor Aju Talaha , Mahali pejal, Chai Thai, Dodi 2

  • 1st game kiteorang lawan geng Pentadbiran Pej.Kesihatan Muar.  game berkesudahan kiteorang menang 4-2
  • Then game ke-2 kiteorang lawan team klinik kesihatan mane ntah...lupe...tapi menang la 1-0
  • 3rd game kiteorang lawan team kuat wei.... KK Maharani(sape orang muar tau la).. game berkesudahan 1-1...
dengan kelebihan 7 mata tu(2menang 1 seri = 2x3 + 1x1), kiteorang layak ke separuh akhir....



di semi final, kiteorang lawan team Pej.Kesihatan...lawan team dari Unit Vektor dan dengan ade saingan nye kiteorang lawan sampai penalti... kiteorang menang 4-3

dan bila FINAL pulak, kiteorang jumpa balik team KK Maharani td(da lawan di peringkat kump) yang kiteorang seri 1-1 tu....kali ni takde la da.....sume main bersungguh...haha.. team pihak lawan dapat buat jaringan dulu.... tapi ah! memang da kiteorang terer, usaha mengejar akhirnye berjaya apabila hasil hantaran aku kat Chai telah berjaya membuat gol...pastu diikuti gol dari Hadi,gol sendiri,pejal dan gol dari aku.....haha
kiteorang menang 5-1(macam malaysia kalah dengan indon)..huhuh...

kamilah juara...he3...


No comments:

Post a Comment