MaRi Menulis Blog..

aku saje nak try buat blog ni...
nampak macam bez jek...
tu buat tu...atleast dapat jugak tulis pe yang aku nak...
kan...he3...
boley la nak letak ape yang aku nak letak kat dalam blog ni...
nanti rajin2 la aku update blog ni yer... tungguuu......

Tuesday, January 11, 2011

JeJaK kAki Ke Kolej Kesihatan 2008

aku dapat masuk la SPA....tau tak ape SPA? Suruhanjaye perkhidmatan awam ler...tu pn xtau...
dapat masuk program (Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran)..ha...ape benda la tu... aku mane tau mase

mula2 masuk dulu...ingat ape benda la... kolej di sg.buloh gombak...area2 kusta...lau korang tanye orang lame cam mak bapak korang mesti diaorg tau....kolej ni blakang hospital sg.buloh je pun... kat sini aku blaja selame 3 tahun ek..bukan 3 hari...ingat ni citer 3hari 2malam ke...hahah
tapi bez jugak kat sini..skang aku da sem 6 da pun....banyak aktiviti dan ilmu aku dapat...

2 comments:

  1. sopi!
    haha.
    sekarang kau jadi dodi pulak?
    and manap? siape pulok?

    ReplyDelete
  2. manap tu koi la....dodi tu member koi...

    ReplyDelete