MaRi Menulis Blog..

aku saje nak try buat blog ni...
nampak macam bez jek...
tu buat tu...atleast dapat jugak tulis pe yang aku nak...
kan...he3...
boley la nak letak ape yang aku nak letak kat dalam blog ni...
nanti rajin2 la aku update blog ni yer... tungguuu......

Friday, December 30, 2011

Hati ini..

bila hati sudah suka...memang sukar nak buang prasaan suka tu....

rasa sayang/suka tu bukan saja2 ia datang.... Allah yang kurniakan....Allah nak bagi...
so jangan salahkan kenapa perasaan sayang tu hadir pada diri ini terhadap seseorang yang bukan milik kita....
mungkin Dia nak uji kita....nak tengok macam mana kita uruskan perasaan kita tu...

bila hati da suka, semua benda sanggup buat...tak kira susah ke senang...sanggup buat...
xpernah kisah langsung halangan yang datang(maybe kene guna duit banyak ke....bahayakan nyawa ke..).
tu la ajaib perasaan ni.... dalam hidup kita ni, biarlah orang tak suka kita....biarlah orang benci kita...asalkn kita baik dengan semua orang...buat orang hepi...bila kita tengok dia hepi..mesti kita hepi..walaupun dia xpandang kita....bukan milik kita..kn?

ur smile, make me smile.... habis mengarut aku tulis...

pesal ek kalau tengok dlm filem ke...novel ke...ade satu karakter tu yang bile sorg insan ni yang syok kat sorang lg insan tu, mesti die jadi kelam kabut....mesti nak larikan diri dari org yangg die syok tu...haha
bunyi cam kelakar je..tapi mmg ade jadi macam tu...tp aku gelar kn orang mcm ni sebagai "SESAK"...
by the way(speaking la plak..) kalau cakap pasal perasaan ni memang tak habis2..kn...

xpe...nanti kita sambung lagi...jangan cakap aku ni jiwang....aku hanya insan biasa....=)

No comments:

Post a Comment