MaRi Menulis Blog..

aku saje nak try buat blog ni...
nampak macam bez jek...
tu buat tu...atleast dapat jugak tulis pe yang aku nak...
kan...he3...
boley la nak letak ape yang aku nak letak kat dalam blog ni...
nanti rajin2 la aku update blog ni yer... tungguuu......

Sunday, February 20, 2011

Hidup Di Muar...

salam...bertemu kembali kite kt sini yak...HE3..
sebenarnye bez jugak dok muar ni....lau bosan2 je ley jalan tepi sungai@muara...ala..
maklumla dok Muar...muara la paling dekat skali kat sini...
Minggu lepas aku dengan geng praktikal aku sempat pekena goreng pisang panas dengan air cincau..
niat dihati nak minum air kelapa pandan...tapi da habis pulak..melepas jugak kiteorang petang tu...
bayangkan tengah-tengah kepanasan dipetang hari, sememangnye menyentuh jiwa la kalau dapat layan goreng pisang pakej skali air cincau ni..he3... tekak meleleh je nak makan goreng pisang ni...seketul 30sen.. agak murah jugak la goreng pisang ni ek...puas hati la jugak.... makan plak cicah sos kicap pedas ala-ala manis....
 ni air cincau made in MUOR...bezz la jugak... he3.. terliur tak....
 perhatikan betol2x....setiap cincau yg kecil2x memenuhi ruang didalam air....memang enak....
 goreng pisang yang dipotong bulat2...agaknye guna pisang tanduk kot ..tu besar je diameter buah tu..(ayat nk sains)...haha
memang pergghh!!! SODAPPP.... 

No comments:

Post a Comment